download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

۵۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Breach and Clear: Deadline Rebirth بازی جدیدی درسبک اکشن و استراتژی است که توسط  Gambitious Digital Entertainment و Devolver Digital برای کامپیوتر منتشر شده است. Breach & Clear: DEADline Rebirth ادامه بازی استرتژیک و تاکتیکی Breach & Clear است که بسیار از سوی منتقدین تحسین شده و موفقیت زیادی در بازار بدست آورده است. گونه ای جدید از هیولاهای انسانی در حال افزایش هستند و وظیفه شماست که قبل از گسترش کامل آلودگی آن را متوقف کنید. این بازی به شما کنترل بلادرنگ کاملی بر چهار تیم از نیروهای ویژه می دهد که وظیفه شان ردگیری اطلاعات مربوط به منبع انتشار آلودگی است. فکر می کنید بتوانید قبل از آلوده شدن کل زمین جلوی انتشار این ویروس مرگبار را بگیرید؟

عکس دانلود بازی breachand_clear_deadline-www-freegames-ir

دانلود بازی Breach and Clear: Deadline Rebirth نسخه GoG برای PC

  • ۰
  • ۰

Fishdom: Deep Dive بازی سرگرم کننده ای است که توسط برای اندروید منتشر شده است. در این بازی طی صدها مرحله چالش برانگیز به دنیای سرگرم کننده ی زیرآب می روید و زندگی هیجان انگیز آبزیان مختلف که به صورت سه بعدی با ویژگی ها و خصوصیات خاصشان طراحی شده اند را از نزدیک مشاهده می کنید. کار شما در این بازی این است که برای ماهی ها خانه های زیبا و دوست داشتنی بسازید، به آن ها غذا بدهید، با آن ها بازی کنید و تعاملات آن ها با یکدیگر و بزرگ شدن و تکاملشان را مشاهده کنید همچنین این امکان را دارید که این بازی را از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک نیز با دوستانتان بازی کنید و ساعت ها سرگرم شوید.

عکس دانلود بازی fishdom-deep-dive-www-freegames-ir

دانلود بازی Fishdom: Deep Dive نسخه v2.5.5 برای Android

  • ۰
  • ۰

Grimm: Dark Legacy  بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Artplant برای کامپیوتر منتشر شده است. Grimm: Dark Legacy داستانی ژرف از سیر و سفر و ماجراجویی در تاریکی‌ها و با مبارزاتی خون آلود در یک محیط با تم قرون وسطی است. شما در نقش اجداد Grimm بازی می‌کنید. داستان شما در مجله ی برجسته و مشهور Wesen که در سریال های پرطرفدار NBC قرار دارد، رقم می خورد. شما باید به شکار، جمع آوری و تشکیل گروهی بی رحم از Grimm ها بپردازید تا بتواند انبوهی از Wesen را در سفرتان شکست دهید. فکر می کنید بتوانید در این دنیای پرخشونت و در برابر موجودات بسیار مرموز و عجیب آن پیروز شوید؟

عکس دانلود بازی grimm-dark-legacy-www-freegames-ir

دانلود بازی Grimm: Dark Legacy نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Way of the Red بازی دوبعدی جدیدی با سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط  Corey Hardman برای کامپیوتر منتشر شده است. تمرکز این بازی بر مبارزه ی سرگرم کننده است. در این بازی چهار منطقه مختلف هر یک با محیط ها، شخصیت ها و راز و رمزهای خاص خود وجود دارند که شما باید در آن ها از مهارت های شمشیربازی تان استفاده کنید تا دشمنان را شکست دهید. همچنین یکسری دانه های قرمز اسرار آمیز در مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای ارتقای شخصیت بازی و یادگیری مهارت ها و قابلیت های جدید از کاراکترهای مخفی بازی استفاده کنید. شما در این بازی در نقش شمشیر زن پرنده ای را ایفا می کنید که متعلق به نژادی تقریبا رو به انقراض است. سال های بسیار تلاش، آموزش و جنگ موجب شده که وی تبدیل به موجودی بی هدف و پوچ شود به همین دلیل روزی خانه اش را ترک می کند تا بتواند عشق از دست داده ی دوران کودکیش را پیدا کند.

عکس دانلود بازی way-of-the-red-www-freegames-ir

دانلود بازی Way of the Red نسخه v2.1.0.3 GoG برای PC

تلاش وی در راستای یافتن معماهای زندگیش ناگهان توسط انسان هایی که از زمین او را هدف می گیرند، بی نتیجه می ماند. وی پس از به هوش آمدن متوجه می شود که بال هایش را قطع کرده و شمشیرش را ربوده اند آن هم در سرزمینی تحت سلطه حاکمی مستبد که علاقه و اشتیاق شدیدی به این دانه های قرمز دارد. او متوجه می شود که سرنوشت کسی که به دنبالش بود، با جاه طلبی های شاه درهم گره خورده است و برای اینکه بازهم بتواند او را ببیند باید شمشیر بدست بگیرد، از چنگ مامورین پادشاه فرار کرده و راه طولانی برای یافتن او پیدا کند..

  • ۰
  • ۰

AdVenture Capitalist بازی جدیدی در سبک شبیه سازی برای اندروید است. در این بازی که بزرگترین بازی شبیه ساز سرمایه داری است، شما باید امپراطوری سرمایه داری تان را از پایه بسازید. آیا شما هم همیشه رویای داشتن بیزنس خودتان را در سر داشتید و این که خودتان تعیین کننده ی سرنوشتتان شوید؟ تجارتی چندملیتی راه بیندازید تا یک اقتصاد انحصاری در سراسر دنیا دست و پا کنید؟ اگر این طور است این بازی برای شما بسیار مناسب خواهد بود! در ابتدا کارتان را به عنوان یک لیموناد فروش آغاز می کنید و کم کم کارکنان مختلف را استخدام کرده، فناوری های روز را خریداری کرده، بر بازار تسلط یافته و سرمایه گذارانی مشتاق را جذب می کنید تا سودتان را افزایش دهید! و مدام رو به پیشرفت و ترقی حرکت می کنید!

عکس دانلود بازی adventure-capitalist-www-freegames-ir

دانلود بازی AdVenture Capitalist نسخه v4.4.0 برای Android

  • ۰
  • ۰

Renoir بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که توسط Black Wing Foundation برای کامپیوتر منتشر شده است. James Renoir افسر پلیسی بود که در حوزه مرکزی پلیس در کلان شهری بسیار فاسد و مملو از جرم و خشونت خدمت می کرد. نفوذ مافیا در این شهر آنقدر زیاد بود که همچون علف های هرز سمی همه جا پراکنده شده و حتی بالاترین سطوح قدرت های سیاسی را نیز آلوده کرده بود. پلیس در این شهر توسط قدرت های فاسد حکومتی از کار افتاده بود و هیچ قدرتی برای انجام هیچ عملی نداشت و به ملعبه ای در دستان قدرتمندان واقعی تبدیل شده بود. اما با آمدن این افسر جوان و مشتاق در شهر اوضاع تغییر کرد و وی پس از مدتی به دلیل تلاش هایش برای مقابله با جرم و جنایت به درجه کارآگاهی ترفیع یافت. وی که اکنون به طبقات بهتری از جامعه راه یافته بود، سرانجام زن رویاهایش را ملاقات کرد. اما درست هنگامی که به نظر می رسید همه چیز بخوبی پیش می رود، دو گلوله داستان را تغییر داد. اکنون حل این پرونده برای او بسیار مهم شده است زیراجسدی که وی این بار مشاهده می کند، جسد خودش است…

عکس دانلود بازی renoir-www-freegames-ir

دانلود بازی Renoir نسخه RELOADED برای PC

حالا Renoir به عنوان یک روح، دارای توانایی خاصی است که به او اجازه می دهد ارواح اطراف را کنترل کرده و از آن ها برای حل معماهای محیطی استفاده کند. وی که اکنون از جهان مرگ و تاریکی به دنبال عدالت است باید بسیار محتاطانه عمل کرده و از نور و روشنایی دوری کند. روح James باید به این دنیا برگشته، آخرین ردپاهایش در دنیای زندگان را دنبال کرده و خاطراتش را برای یافتن سرنخ هایی که منجر به یافتن قاتلش می شود، مجددا جمع آوری کند.

  • ۰
  • ۰

RollerCoaster Tycoon World بازی جدیدی در سبک استراتژیک و شبیه سازی است که توسط Nvizzio Creations برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی که در واقع متعلق به نسل بعدی بازی های شبیه سازی است شامل تمام ویژگی های مورد علاقه طرفداران و پیشرفت های فوق العاده ای مثل محیط های سه بعدی خیره کننده و پر از هیجانِ انواع اسباب بازی های شهر بازی، ترن های هوایی، سواری های هیجان انگیز، بازدیدکنندگان مشتاق، ویژگی های اجتماعی بسیار قوی، قابلیت بازی آنلاین و غیره است که همگی در یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و هیجان انگیز مجتمع شده اند.

عکس دانلود بازی rollercoaster-tycoon-world-www-freegames-ir

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon World نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Lantern بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که توسط Storm in a Teacup برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی بسیار متفاوت، شما عملکرد باد را شبیه سازی کرده و پیام قدرتمند عشق ابدی را با برگرداندن زندگی و رنگ های مختلف به دنیای اطرافتان، منتشر می کنید و می توانید از چهار محیط و دنیای بسیاری زیبای الهام گرفته شده از طبیعت آسیا که هر یک تم، محیط و معماری خاص خود را دارند، لذت ببرید. و با پرواز در قالب یک فانوس نورانی قرمز، رنگ های شاد و پرشور را در زمین های خاکستری و بی روح منتشر کنید. این فانوس ها نه تنها منجر به تغییر رنگ جهان می شوند، بلکه تاثیرات دیگری نیز خواهند داشت از جمله اینکه سایر چراغ ها را روشن کرده و زندگی را به حیوانات برمی گرداند و موجب می شود آسیاب های بادی به گردش درآیند. شما در نهایت هنگامی موفق خواهید شد که سرزمین ها پر از رنگ شوند و شادی به دنیا برگردد…

عکس دانلود بازی lantern-www-freegames-ir

دانلود بازی Lantern نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Mekazoo بازی ۲ بعدی جدیدی در سبک ماجراجویی با گیم پلی سریع و روان در دنیایی ۳ بعدی است که توسط The Good Mood Creators برای کامپیوتر منتشر شده است. در Mekazoo  شما  کنترل انواع موجودات مختلف را با سوئیچ بین حرکات و توانایی های هر یک به دست می گیرید. در این بازی نیاز به عکس العمل های سریع برای غلبه بر موانع مختلف و کشف راز و رمز های بازی خواهید داشت. ماجراجویی الهام گرفته از بازی های ویدیویی دهه ۹۰ را در قالب گرافیک جدید و جذاب تجربه کنید. از قابلیت های پلتفرم های کلاسیک به فرم کلیک دکمه استفاده کرده و ترک های صوتی خاص بازی که گیم پلی سریع آن را جذاب تر می کنند و گیم پلی منحصر بفرد بازی که چالش های آن را فراموش نشدنی می کند تجربه کنید…

عکس دانلود بازی mekazoo-www-freegames-ir

دانلود بازی Mekazoo نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Tales بازی جدیدی در سبک ماجراجویی است که توسط Screen 7 برای کامپیوتر منتشر شده است. آلفرد والش کتابداری است که به تازگی در یک کتابخانه جدید مشغول به کار شده است. اما در همان اولین روز کاریش با خواندن یکی از کتابها ناخواسته منجر به از بند رها کردن یک نفرین مخوف می شود. او باید همه چیز را خیلی سریع به حالت قبل برگرداند. اما داستان او چطور به پایان می رسد؟ او با کمک مرلین و یکسری چهره های شناخته شده دیگر باید معماهایی را در مکان هایی عجیب و مرموز حل کند تا موفق به متوقف کردن این نفرین شود. این بازی که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب است، بازی ماجراجویی به سبک اشاره و کلیک است با جذابیت های سبک قدیمی خاصش، شخصیت های بامزه و معماهای سرگرم کننده و نیز داستانی جذاب که حین سفر ماجرایی تان همراه با کمک گرفتن از قهرمانان بزرگ برای حفظ سرنوشت بشریت از نفرین ابدی شما را سرگرم می کند. شما با گیم پلی ساده اشاره و کلیک کنترل آلفرد را بدست می گیرید و مکان های بسیاری را اکتشاف کرده و شخصیت های متعددی را ملاقات می کنید. همچنین بازی بیش از ۵۰ دقیقه موسیقی خاص دارد که موجب ایجاد حال و حوای خاص و فراموش نشدنی می شود.

عکس دانلود بازی tales-www-freegames-ir

دانلود بازی Tales نسخه HI2U برای PC