download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

۶۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Age of Gladiators II بازی جدیدی در سبک شبیه سازی، ورزشی و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۷ توسط Creative Storm Entertainment برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی استراتژیک تک نفره در سال ۳۰۰۰ روی می دهد و در جهانی بسیار خشن و غیرقابل پیش بینی با نبردهای گلادیاتوری در سراسر کهکشان. شما باید در ابتدا گلادیاتورهایی را از روش های مختلف مثل ماموریت، معامله، قرارداد و غیره استخدام کرده و سپس سعی کنید آن ها را تحت کنترل خود درآورده و برای جنگ در مبارزات سخت در جهان های مختلف تجهیز کنید. همچنین در ادامه باید به استخدام نیروهای پشتیبان، فناوری ها تحقیقاتی، ایجاد پایگاه های مختلف، شرکت در ماموریت های جانبی و مدیریت شهرت و ثروت امپراطوری خودتان بپردازید و با رشد و پیشرفت جنگجویانتان شروع به استفاده از توانایی ها و قابلیت های آن ها به روش های مناسب کنید.

عکس دانلود بازی Age-of-Gladiators-II-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Age of Gladiators II نسخه HI2U برای PC

از ویژگی های بازی می توان به وجود هشت گونه مختلف با ویژگی های خاص، سیستم مبارزه ای سه بعدی جدیدی، امکان مدیریت دقیق گلادیاتورها و سایر نیروها، امکان خرید و بدست آوردن تجهیزات مختلف به روش های گوناگون، امکان جستجو و پیدا کردن تجهیزات مختلف، متفاوت بودن مراحل بازی با هر بار تکرار آن، نامحدود بودن داستان بازی و غیره اشاره کرد.

  • ۰
  • ۰

FIFA 18 بازی جدیدی در سبک ورزشی است که در سال ۲۰۱۷ توسط EA Sports برای پلتفرم های کامپیوتر، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وای و آی او اس منتشر شده است. در این نسخه از بازی محبوب فیفا تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه های پیشین ایجاد شده است. از جمله آن اضافه شدن بخش داستانی که ادامه داستان سری قبلی است و بخش افسانه ای و همچنین لیگ هایی مثل لیگ دسته سوم آلمان است. همچنین در این نسخه از بازی نقل و انتقالات بازی با دنیای واقعی هماهنگ شده است و بخش تمرینات نیز بروزرسانی شده است و حرکات و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است. همچون هر یک از نسخه های پیشین سعی شده بازی با واقعی تر کردن حرکات بازیکنان و گرافیک های بازی به دنیای واقعی نزدیک تر شود و حرکات پا به توپ بازیکنان، ضربات ایستگاهی، تکنیک ها بازی، مدل پاس دادن و سایر حرکات بازیکنان بهبود و پیشرفت چشمگیری داشته اند.

عکس دانلود بازی fifa-18-www.FreeGames.ir

دانلود بازی FIFA 18 نسخه Demo برای PC

همچنین در FIFA 18 در طراحی جو و محیط استادیوم دقت بسیاری شده و سعی شده تمام المان های محیط از جمله موقعیت خورشید، بنرهای داخل استادیوم، تغییرات کیفیت چمن بازی، صداهای محیط و حتی حرکات تماشاچیان وقتی که بازیکنان حمله می کنند یا گل می زنند همه با دقت طراحی شوند که تمام این ویژگی ها در کنار هوش مصنوعی پیشرفته بازی شما را به وجد خواهند آورد. بعلاوه در این نسخه سبک بازی تیم های موجود در بازی ویژگی های بسیار مشابه با دنیای واقعی دارند و گفته می شود که قوی ترین بازیکن در این نسخه کریستیانو رونالدو است. اکنون می توانید نسخه‌ی دموی بازی محبوب FIFA 18 را به صورت رایگان و با لینک مستقم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

Naval Storm TD بازی جدیدی در سبک استراتژیک برای اندروید است. در این بازی شما باید از یک پایگاه دریایی در برابر خطر محافظت کرده و فرماندهی آن را به عهده گرفته و آخرین منبع نفت باقیمانده را حفظ کنید. کل ارتش دشمن به سمت شما یورش آورده و سعی خواهند کرد با هر ابزار ممکنی آن را از پا درآورند. پس شما نیز برای پیروزی در این جنگ دریایی از زادخانه مرگبارتان استفاده کنید از جمله انواع توپها، مسلسل ها، سلاح های مکانیکی، اژدرها و موشک افکن های مختلف و ترکیبی از باز های کلاسیک خاص با اکشن و استراتژی را تجربه کنید.

عکس دانلود بازی naval-storm-td-unreleased-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Naval Storm TD (Unreleased) نسخه v0.7 برای Android

  • ۰
  • ۰

Wars Across the World: Finland 1918 بازی جدیدی در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۷ توسط Plug In Digital برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی شبیه سازی جنگ داخلی فنلاند است که به دنبال فروپاشی شوروی روی می دهد. کمونیست ها پایتخت را کنترل می کنند اما پشتیبانی شوری از آن ها زیاد طول نمی کشد. در مقابل آن ها ملی گرایان قرار دارند که سعی به شکست نیروهای ارتش سرخ بدون حمایت آلمان دارند. این بازی جنگ ها و نبردهای بین این دو گروه یعنی کمونیست ها در جنوب و ملی گرایان در شمال کشور را به تصویر می کشد و اگر شما نیز از علاقمندان بازی های تاریخی هستید قطعا این بازی برای شما نیز بسیار جذاب خواهد بود. اکنون می توانید این بازی اکشن مهیج را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی wars-across-the-world-finland-1918-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Wars Across the World: Finland 1918 نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم مادر قلب اتمی  با لینک مستقیم

فیلم مادر قلب اتمی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی مادر قلب اتمی با کیفیت 1080p

دانلود رایگان فیلم مادر قلب اتمی با کیفیت عالی

.

فیلم مادر قلب اتمی


نام فیلم : مادر قلب اتمی 

ژانر : اجتماعی

محصول سال : 1393

محصول کشور : ایران

کارگردان : علی احمدزاده

بازیگران : ترانه علیدوستی ، پگاه آهنگرانی ، مهرداد صدیقیان ، محمدرضا گلزار

.


خـلـاصــــه داسـتـان :فیلم مادر قلب اتمی فیلم با مهمانی کامی آغاز میشود ،  درباره دو دوست است که از یک مهمانی شبانه قصد بازگشت به خانه با ماشین خود را دارند. در مسیر راه با افراد و حوادثی روبرو می‌شوند …  

دانلود فیلم مادر قلب اتمی با لینک مستقیم 

  • asz
  • ۰
  • ۰

Tooth And Tail بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۷ توسط Pocketwatch Games برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما انقلابی را با ارتشی از حیوانات عجیب، اسکلت ها و جادوگرها هدایت می کنید. Tooth And Tail یک بازی استراتژیک لحظه ای است که امکان بازی تک نفره، چند نفره آنلاین به شکل رقابتی و غیره را فراهم می کند. از آنجا که نقشه ها و کاراکترهای بازی هر بار به شکل متفاوتی ساخته می شوند، هیچ دو جنگی در این بازی شبیه به هم نخواهند بود و به این ترتیب بازیکنان به جای به خاطر سپردن جزئیات ملزم می شوند که مدام استراتژی هایشان را بهبود ببخشند. پس سعی کنید بهترین و قوی ترین پایگاه را ساخته، ارتشتان را با بهترین تاکتیک ها هدایت کرده و دشمنان را از پا در آورید.

عکس دانلود بازی tooth-and-tail-www.FreeGames.iR

دانلود بازی  Tooth And Tail نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت سیزدهم فصل 2 سریال شهرزاد لینک مستقیم

دانلود قسمت 13 فصل 2 سریال شهرزاد با کیفیت عالی

لینک رایگان قسمت 13 فصل دوم شهرزاد

|لینک دانلود قرار گرفت |

.

سریال شهرزاد


نام سریال : فصل دوم سریال شهرزاد

ژانر : ، درام | عاشقانه

محصول سال : 1394 – 1396

محصول کشور : ایران

تعداد قسمت ها : 15 قسمت

شبکه پخش کننده : نمایش خانگی

نویسندگان : حسن فتحی ، نغمه ثمینی

کارگردان : حسن فتحی

بازیگران : ترانه علیدوستی،مصطفی زمانی،شهاب حسینی،پریناز ایزدیار،مهدی سلطانی،فریبا متخصص،گلاره عباسی،سام نوری،امیر جعفری،رویا نونهالی ،رضا کیانیان،آتنه فقیه نصیری و…

.

خـلـاصــــه داسـتـان : ماجرای فصل دوم از جایی شروع می‌شود که پس از مرگ بزرگ آقا اداره همه چیز به قباد می‌ رسد و او همه کاره دم و دستگاه دیوان سالار می شود، اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق عمه بلقیس که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌ آید و…



  • asz
  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت هجدهم فصل ششم سریال Teen Wolf لینک مستقیم

قسمت 18 فصل 6 Teen Wolf با زیرنویس فارسی

( لینک رایگان / کیفیت HDTV x265 72p )

| سانسور و بازبینی شده توسط گیشه ها |

.

 قسمت 18 فصل 6 Teen Wolf


نام سریال : گرگ جوان – Teen Wolf

شبکه پخش کننده : MTV

روز های پخش : در حال پخش (دوشنبه ها)

سال های انتشار : 2017 – 2011

ژانر : اکشن | درام | کمدی

محصول کشور : آمریکا

امتیاز سریال : 7.7/10

اطلاعات بیشتر : IMDB

کارگردان : Jeff Davis

بازیگران : Tyler Posey ,Holland Roden ,Dylan O’Brien

.

خـلـاصــــه داسـتـان : داستان این سریال درباره یک پسر به نام تایلر که یک شب با بهترین دوستش به جنگل می رود و در جنگل و در تاریکی موجود عجیبی به او حمله میکند و روز بعد که بهوش می اید میبیند که بدنش شروع به تغییراتی میکند و …..


  • asz
  • ۰
  • ۰

Samurai Riot بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Wako Factory برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی یک بازی مبارزه ای دو بعدی است که در آن شما در نقش Tsurumaru یا Sukane بازی می کنید که دو جنگجو هستند با باورها و وظایف مختلفی که برای آن ها می جنگند و شما در این نقش ها سناریوهای مختلف و داستانهایی با پایان های متفاوت را تجربه می کنید. سیستم بازی مشارکتی در این بازی طوری است که میزان همکاری بازیکنان را ارزیابی کرده و به کارهای گروهی بهتر پاداش بهتر می دهد. همچنین می توانید حملات را با شریک تان در بازی هماهنگ کنید تا قدرتتان افزایش یابد. بعلاوه بازی دارای ۸ پایان مختلف و سناریوهای داستانی متفاوت است که شما در مسیر این ماجراجویی ها با کاراکترها و ابزارهای مختلف آشنا می شوید و ساعت ها سرگرمی و هیجان را تجربه می کنید. اکنون می توانید این بازی اکشن مهیج را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

عکس دانلود بازی samurai-riot-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Samurai Riot نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Summoners War Sky Arena بازی جدیدی در سبک نقش آفرینی برای اندروید است. در این بازی ماجرایی شما در دنیایی که جنگ های عظیم و چالش برانگیزی بر سر منابع و غنایم مختلف در آن جریان دارد به نقش آفرینی می پردازید و باید با جمع آوری بیش از ۴۰۰ نوع هیولای مختلف تلاش کنید پیروز میدان شوید. از ویژگی های بازی Summoners War Sky Arena می توان به گرافیک های سه بعدی خیره کننده که به صورت دقیق کاراکترهای بازی را به تصویر می کشند، امکان به خدمت گرفتن مجموعه ای از هیولای مختلف در ۴۰۰ گونه متفاوت با ویژگی های منحصر بفرد و امکان ارتقای آن ها، سرگرمی های تمام نشدنی، مودهای بازی مختلف و غیره اشاره کرد. اکنون می توانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت فری گیمز دریافت کنید.

دانلود بازی Summoners War Sky Arena نسخه v3.5.7 برای Android