download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

۵۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Toy Odyssey The Lost and Found بازی اکشن ماجراجویی جدیدی است که توسط  Hikergames برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی شما را به دنیایی ساخته شده از کابوس های دوران کودکی تان برمی‌گرداند. به Brand در جنگش در برابر تاریکی برای حفظ زندگیش ملحق شوید. کابوس های شبانه فقط شروع درد سرهای او هستند و او باید پیش از آن که خیلی دیر شود اسرار خانه اش را کشف کند. از ویژگی های بازی می توان انواع اسلحه ها و آیتم با امکان صدها نوع آپگرید،  بیش از ۳۰۰  نوع دشمن و هفت نوع غول قدرتمند، جزئیات طراحی شده با دقت و بسیار زیبا و بیشتر از ۳۰ هزار خط دیالوگ که برای ایجاد داستانی مهیج و جالب به کار رفته اند نام برد.

عکس دانلود بازی toy-odyssey-the-lost-and-found-www-freegames-ir

دانلود بازی Toy Odyssey The Lost and Found نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Diaries of a Spaceport Janitor بازی جدیدی در سبک ماجراجویی، شبیه سازی و ایندی است که توسط tinyBuild برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی نقش Janitor دختری در سیاره بیگانه را بازی می کنید که کارش جمع آوری زباله ها از سطح این سیاره است و آرزو دارد که روزی این سیاره را ترک کند. در این بازی شما در پایگاه فضایی به جستجو و کاوش می پردازید در پیچ و خم های کوچه بازار، خیابان های فرعی و پل ها به دنبال مواد دور ریخته  هستید تا از آن ها سوخت بسازید. از طریق یکی از ورودی های مختلف شهر به زیرزمین مرموز آن وارد می شوید یا اینکه به قله ها و نقاط مرتفع می روید تا دید کاملی از نمای شهر داشته باشید.

عکس دانلود بازی diaries-of-a-spaceport-janitor-www-freegames-ir

دانلود بازی Diaries of a Spaceport Janitor نسخه ALIAS برای PC

اگر دقت داشته باشید و نقاط مهم را زیر نظر بگیرید گم نمی شوید. روزهایتان را به تمیز کردن و جمع آوری زباله ها، پیدا کردن غذا و محک زدن شانستان در بازی های شانسی که همه جای شهر وجود دارند، می گذرانید. همین کارهای روزمره اساس زندگی شما به عنوان Janitor هستند و امنیت و زندگی را برای شما شکل می دهند.نباید از این روال معمول منحرف شوید. دعاکردن، کارکردن، غذا خوردن و خوابیدن و غیره کارهای شما هستند تا زمانی که بتوانید طبق روالی که بازی برای شما تدارک می بیند زندگیتان را از این حالت به یک زندگی قهرمانانه و هیجان انگیز تبدیل کنید و راهی به سیاره مورد نظرتان پیدا کنید.

  • ۰
  • ۰

GEAR GUNS Tank Offensive بازی جدیدی در سبک اکشن، ماجراجویی و شبیه سازی است که توسط Alexey Glinskiy برای کامپیوتر منتشر شده است. GEAR GUNS Tank Offensive شامل مراحل بسیاری می شود که تمامی این مراحل در مود survival نیز وجود دارند و در آن باید از سیاره‌تان در برابر تهاجم موجودات بیگانه دفاع کنید. قابل ذکر است که به زودی آپدیت جدید بازی که شامل یکسری سلاح جدید مودهای بازی جدید و خط داستان بهبود یافته است به بازی افزوده خواهد شد.

عکس دانلود بازی gearguns-tank-offensive-www-freegames-ir

دانلود بازی GEAR GUNS Tank Offensive نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

NBA 2K17 جدیدترین نسخه از این سری بازی ورزشی است که توسط کمپانی NBA برای کامپیوتر عرضه شده است و این کمپانی به دنبال رکورد شکنی نسخه قبلی یعنی NBA 2K16، اکنون واقعی ترین و بهترین بازی ورزش های ویدیویی را ارائه کرده است. NBA 2K17 بازی های ویدیویی را به جایگاه مرتفعی رسانده و مرزهای بین بازی ویدئویی و واقعیت را از بین برده است. در این بازی به مدیریت تیم مورد نظرتان می پردازید عملکرد تیم و اعضای کادر فنی را تحت نظر می گیرید و حتی می توانید تیم مورد نظر را سفارشی سازی کرده و تمامی آیتم های مربوط به تیم، حتی لباس بازیکنان را انتخاب کنید. همچنین در مود MyLeage می توانید به شخصی سازی تیم و نقل و انتقال بازیکنان بپردازید.

nba-2k17-www-freegames-ir

دانلود بازی NBA 2K17 نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Running Gods بازی اکشن و ماجرایی است که توسط Midnight Games EIRL برای کامپیوتر عرضه شده است. ماجراجویی حماسی آغاز شده است. اگر شما آماده ملحق شدن به این ماجراجویی لذت بخش هستید، زمان آن فرا رسیده است. می توانید در این ماجراجویی حماسی با انتخاب شخصیت مورد علاقه تان سهیم شوید. در این بازی اکشن ماجراجویی هفت دنیای مختلف وجود دارند که هر یک از آن ها طراحی های محیطی متفاوتی با سایرین دارد. بنابراین هرگز از جستجو و کاوش آن ها خسته نخواهید شد. Running Gods در مجموع شامل بیست و هشت مرحله چالشی می شود. اگر در اولین مرحله حداقل امتیاز مورد نیاز را به دست نیاورید نمی توانید وارد سایر مراحل شوید که البته در مورد سایر مراحل نیز به همین صورت است. اول از همه برای تکمیل یک مرحله نیاز دارید که شخصیت انتخابی تان را با استفاده از مهارت های خاصش در برابر خطرات محافظت کنید.

عکس دانلود بازی running-gods-www-freegames-ir

دانلود بازی Running Gods برای PC

 

به یاد داشته باشید هر هفت شخصیتی که می توانید در قالب آن ها بازی کنید در ابتدای بازی در دسترس نیستند و بازیکن باید برای آنلاک کردن آن ها امتیاز لازم را بدست آورد. یکسری قابلیت خاص برای این شخصیت ها وجود دارد که همه این توانایی ها را می توان ارتقاء داد. اما برای سفارشی سازی نیز نیاز دارید که امتیاز بالا را بدست آورید. جمع آوری آیتم هایی که سر راهتان وجود دارند را فراموش نکنید زیرا برخی از آن ها در سفارشی سازی بسیار مفید خواهند بود. اگر تمایل دارید که بازی را با دوستانتان تجربه کنید می توانید از مود Co-operation استفاده کنید و از مود چند نفره با یک تا سه شخصیت دیگر لذت ببرید.

  • ۰
  • ۰

Party Hard Dark Castle بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژی است که توسط کمپانی tinyBuild برای کامپیوتر منتشر شده است. قلعه ای را تصور کنید که در آن موجوداتی باستانی ساکن هستند و هنگامی که ماه کامل می شود، از خواب عمیقشان بیدار شده و مهمانی ترسناکی را شروع می کنند و پس از آن وقایعی وحشتناک در روستاها و شهرک های نزدیک روی می دهد. شما که در همسایگی این قلعه به سر می برید از سر و صداهای مهمانی های آن ها خسته شده و تصمیم می‌گیرید به جای تماس با پلیس خودتان آن ها را از بین ببرید. دوستان مورد اعتماد و سگ وفا دار شما در این ماجراجویی همراهیتان می کنند…

عکس دانلود بازی party-hard-dark-castle-www-freegames-ir

دانلود بازی Party Hard Dark Castle نسخه HI2U برای PC

  • ۰
  • ۰

Mystery Chronicle One Way Heroics بازی ماجرایی جدیدی است که توسط Spike Chunsoft Co., Ltd برای کامپیوتر منتشر شده است. هنگامی که این بازی ماجرایی هیجان انگیز را شروع کنید راه برگشتی وجود نخواهد داشت. Mystery Chronicle One Way Heroics گیم پلی و گرافیک های عنوان بسیار تحسین شده یعنی بازی One Way Heroics را پیاده سازی کرده است و همزمان یکسری کاراکتر محبوب دیگر یعنی Danganronpa و Shiren را به بازی اضافه کرده است. زمان را غنیمت بشمارید و راهتان را از بین نقشه های مختلف با انتخاب بهترین مسیر برای نجات پادشاه و عده بسیاری از مردم که در چنگ اهریمن گرفتار شده اند باز کنید…

عکس دانلود بازی mystery-chronicle-one-way-heroics-www-freegames-ir

دانلود بازی Mystery Chronicle One Way Heroics نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Pure Chess Grandmaster Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک، شبیه ساز و ورزشی است که جدیدا توسط Ripstone برای کامپیوتر عرضه شده است و در واقع شبیه سازی از بزرگترین و محبوب ترین بازی استراتژیک تمام دوران با گرافیکی فوق العاده است. بازی با ویژگی ها و امکانات فوق العاده و یکسری آموزش مناسب ارائه شده است به طوریکه چه یک استادبزرگ شطرنج باشید چه فردی که برای اولین بار این بازی را انجام می دهد، هر چه را نیاز داشته باشید در این بازی پیدا می کنید و تنها مجموعه بازی برای شطرنج است که نیاز خواهید داشت.

عکس دانلود بازی pure-chess-grandmaster-edition-www-freegames-ir

دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition نسخه SKIDROW برای PC

این بازی که با کمک یکی از استادبزرگان شطرنج جهان ساخته شده است آموزش های بسیار عمیقی را برای بازیکنان با هر سن و سال و هر میزان مهارتی فراهم کرده است و تنظیمات هوش مصنوعی قوی و بسیار ظریفی دارد و هر چه بازیکن قوی تر باشد، هوش مصنوعی نیز در برابر وی قوی تر خواهد بود. از آنجایی که کل موضوع و هدف شطرنج به چالش کشیدن بازیکن است، پس می توانید به صورت آنلاین در برابر تا ۸ بازیکن و یا در برابر هوش مصنوعی خود بازی مهارت هایتان را به چالش بکشید.

  • ۰
  • ۰

Boulder Dash 30th Anniversary بازی اکشن جدیدی است که توسط FIRST STAR SOFTWARE Inc برای کامپیوتر منتشر شده است. حدود سی سال است که گیمرهای قدیمی این عنوان را در کنسول های مختلف بازی کرده اند. هم اکنون همان سازندگان این بازی را برای طرفداران آن بازسازی کرده اند. اگر می خواهید مجددا الماس های با ارزش را در معادن مختلف جمع آوری کنید، باید برای کند و کاوی عمیق خودتان را آماده کنید که در محیط هایی با گرافیک های بالاتر روی می دهد. در این نسخه از بازی جهان های بیشتری وجود دارند. Boulder Dash 30th Anniversary در مجموع شامل ۲۲۰ مرحله در ۱۱ جهان مختلف می شود. همچنین می توانید شخصیت خودتان را از بین ده گزینه مختلف انتخاب کنید. هر شخصیت بازی توانایی های منحصر بفردی برای یافتن گنجینه های زیر زمین دارد و به همین دلیل باید در انتخاب آن ها دقت به خرج دهید.

عکس دانلود بازی boulder-dash-30th-anniversary-www-freegames-ir

دانلود بازی Boulder Dash 30th Anniversary برای PC

می توانید از مواد منفجره ای همچون دینامیت برای حفاری سریع تر استفاده کنید. یکسری آیتم های دیگر نیز وجود دارند که به شما در تمام کردن آسان تر مراحل کمک می کنند اما فقط برای دفعات محدودی می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر برای ادامه راه واقعا به این آیتم ها نیاز ندارید، بهتر است که آن ها را هدر ندهید. این نسخه بازسازی شده شامل انیمیشن هایی جدیدتر نیز می باشد که بازی را بسیار لذت بخش تر از قبل کرده اند. اگر حرفه ای هستید بهتر است مود hardcore بازی را از دست ندهید. در این بازی اکشن، زمان نیز بسیار مهم است. هر یک از مراحل Boulder Dash 30th Anniversary زمان خاص خودشان را دارند. بازیکنان باید بازی را در زمان درست به اتمام برسانند در غیر این صورت آن مرحله از اول آغاز می شود.

  • ۰
  • ۰

Tempest بازی اکشن RPG جدیدی است که توسط HeroCraft برای کامپیوترعرضه شده است. فکر می کنید بتوانید مشهورترین دزد دریایی جهان شوید؟ اگر آماده سیر و سفر در اقیانوس ها هستید، کشتی تان را آماده کنید. نیاز به یکسری خدمه دارید که به شما در طی سفرتان به مناطق خطرناک کمک کنند. توسعه دهندگان بازی بیشتر از هر چیزی بر جنگ های دریایی تمرکز کرده اند.قبل از انجام هر کاری باید کشتی تان را با آیتم هایی همچون اسلحه مجهز کنید. دزدهای دریایی دیگری نیز وجود دارند که همچون شما آزادانه در اقیانوس ها می گردند. اگر بتوانید قدرتمند ترین کشتی را بسازید آن ها از شما خواهند ترسید. زمانی که در Tempest وارد جنگی می شوید، باید بر تخریب هرچه سریع تر کشتی دشمن تمرکز کنید. اگر قادر به انجام این کار نباشید، نبردهای نفر به نفر آغاز می شوند. بنابراین باید برای غارت آسانتر نبرد را در چند دقیقه به اتمام برسانید.

عکس دانلود بازی tempest-www-freegames-ir

دانلود بازی Tempest برای PC

بازیکنان می توانند غنائمی که به چنگ آورده اند را برای بدست آوردن پول بیشتر بفروشند. می توانید کشتی تان را با پول سفارشی سازی کنید تا از قبل قدرتمند تر شوید. به یاد داشته باشید که دشمنان شما نیز در آینده کشتی هایی قوی تر خواهند داشت. بنابراین باید سعی کنید که کشتی بهتر از آن ها بسازید. نقشه ای با جزئیات در بازی وجود دارد که می توانید هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. نقشه بازی سه بعدی بوده و شامل جزئیات کامل در رابطه با مکان ها است. همچنین در Tempest هیولاهای دریایی منتظر شما هستند. Kraken و Leviathan دو عدد از خطرناک ترین هیولاهای دریایی در این داستان هستند که به دفعات با آن ها روبرو خواهید شد. اگر آماده نبرد با آن ها نشوید، کشتی تان را نابود خواهند کرد.