download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

The Turkey of Christmas Past بازی جدیدی در سبک اکشن است که توسط Dinan Studios برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی اکشن سراسر شمشیر بازی در رابطه با گربه ای بنام تام است که استاد شمشیر بازی است و تنها کسی است که در مقابل ظلم ایستاده و در واقع تنها امید برای از بین بردن دشمنان است. تام باید از تمامی تواناییهایش از جمله شمشیر زنی، حملات هماهنگ شده، تله موش و همه انرژی درونیش برای غلبه بر مشکلات استفاده کند. این بازی شامل محیط ها و مدل هایی با کیفیت بالا، انیمیشن های فوق العاده و ترک های صوتی اورجینال است و گیم پلی سریع را با اکشن حماسی ترکیب کرده است.

عکس دانلود بازی the-turkey-of-christmas-past-www.FreeGames.iR

دانلود بازی The Turkey of Christmas Past نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Satellite Command بازی جدیدی در سبک شبیه سازی است که توسط  Stormtide برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی شما را به مدار اطراف سیاره ی خانگی ما یعنی زمین می برد و شما فرماندهی آژانس فضایی خودتان را به دست گرفته، قراردادهایی واقعی را تکمیل کرده، برای کسب فناوری های جدید به تحقیق پرداخته و با دقت منابع و شهرتی که دارید را مدیریت می کنید تا بیشتر و بیشتر در مورد شگفتی های جهان اطلاعات کسب کنید. این بازی با دقت تمام و با رعایت قوانین فیزیک و اخترشناسی و با بیش از ۱۵۰ قرارداد بر اساس داده های ماموریت های واقعی طراحی شده است. Satellite Command که در مشارکت با کارشناسان صنعت فضایی ساخته شده است، شبیه سازی واقع گرایانه ای از فیزیک نجومی ارائه می دهد و با گرافیکی فوق العاده تجربه ای بی نظیر برای بازیکن فراهم می کند.

عکس دانلود بازی satellite-command-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Satellite Command نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

۸-Bit Invader بازی جدیدی در سبک استراتژیک است  که توسط Petroglyph برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی شما باید کنترل ارتشی توانا از نظامیان فضایی را به دست بگیرید در غیر اینصورت موجودات بیگانه قدرتمند به سیاره هجوم خواهند آورد. مهم نیست که در این جنگ کدام طرف را انتخاب می کنید، درک همه چیز در این بازی برای بازیکنان مبتدی و نیز بازیکنان با تجربه آسان خواهد بود. به جمع آوری منابع پرداخته، ارتش خودتان را بسازید و سپس به رقبا حمله کرده و سرکوبشان کنید! اما فتح بین کهکشانی هرگز کار آسانی نخواهد بود. ۲۴ ماموریت تک بازیکنه در این بازی وجود دارند که پس از انجام آن ها و بدست آوردن هر پیروزی دستاوردها و فناوری هایی به شما داده می شود که قدرت ویرانگر شما را افزایش خواهند داد. علاوه بر امکان بازی تک نفره امکان بازی مشارکتی با دوستان در ۱۰ مرحله مخصوص نیز وجود دارد. همچنین می توانید در جنگ هایی چالش برانگیز در برابر هوش مصنوعی بازی نیز به رقابت بپردازید.

عکس دانلود بازی 8-bit-invaders-www.FreeGames.iR

دانلود بازی ۸-Bit Invader نسخه RELOADED برای PC

  • ۰
  • ۰

Legendary Heroes بازی نقش آفرینی برای اندروید است و در آن شاهد یکی از بزرگترین نبردها خواهید بود که قهرمانان از سراسر دنیا برای نمایش قدرتشان و اثبات اینکه بهترین تیم هستند به رقابت می پردازند. در نسخه جدید این بازی قهرمانی به نام Electric Demon اضافه شده است که دارای تاکتیکی بسیار قوی است و نیروی برق آسایش دارای رنج وسیع و قدرت بسیار زیادی است اما باید با دقت استفاده شود. Static Field دشمنانی را که بیش از حد به او نزدیک شوند، مجازات می کند و Reap the Whirlwind در این نسخه تمامی مهارت هایش از جمله میزان حمله به پایگاهش افزایش یافته اند. هر جنگ قهرمانان خود را دارد و هر قهرمان تبدیل به افسانه ای فراموش نشدنی می شوند در این بازی استراتژیک بلادرنگ و اکشن شما نیز می توانید قهرمان خاص خود را ساخته و در نبردهایی سراسری رقبا را به چالش بکشید.

عکس دانلود بازی legendary-heroes-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Legendary Heroes نسخه v2.3.2 برای Android

  • ۰
  • ۰

Caretaker Retribution بازی جدیدی در سبک اکشن است که توسط Xiotex Studios Ltd برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی سراسر تیراندازی و اکشن در فضا که در دنیایی پر از ماشین های عظیم بیگانه روی می دهد برای PC و Mac طراحی شده و با عینک Oculus Rift و HTC Vive نیز کار می کند. اما انتخاب واقعیت مجازی کاملا اختیاری است و بدون آن ها نیز می توانید بازی کنید. ستاره ها یکی پس از دیگری در حال از بین رفتن هستند و تیمی برای یافتن علت این ماجرا عازم می شوند. آن ها علت را یافته و سعی می کنند آن را متوقف کنند. اما در این راه با چالش هایی روبرو می شوند به طوری که شما تنها بازمانده ی ماموریت  می شوید و باید همه سعیتان را بکنید تا ماموریت را با موفقیت به اتمام برسانید.

عکس دانلود بازی caretaker-retribution-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Caretaker Retribution نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Reconquest بازی جدیدی در سبک استراتژی و به فرم بلادرنگ با تمرکز بر ساخت و ساز است که توسط StormCube Games برای کامپیوتر منتشر شده است. پس از جنگ جهانی سوم بشریت رو به انقراض است. شما باید با گرفتن تصمیمهای استراتژیک برتر از رقبا زمین را دوباره بسازید. در این موقعیت مهم ترین و با ارزش ترین منبع موجود گاز هایی است که در دست داشتن آنها نتیجه جنگ را مشخص می کنند. این بازی را می توان در سه مود مختلف انجام داد: در مود campaign می توانید یکی از دو طرف را انتخاب کنید، نیروهای شهری یا گروه های یاغی. هر دو طرف ۱۰ مرحله داستانی مستقل دارند که خط داستان آن ها به هم مربوط است. در مود skirmish می توانید با سه نیروی کامپیوتری هوش مصنوعی در ۸ نقشه مختلف به مبارزه بپردازید و در مود trapped 8 چالش مختلف وجود دارند که می توانید هر یک از آن ها را انتخاب و سعی کنید در آن ها پیروز شوید.

عکس دانلود بازی reconquest-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Reconquest نسخه HI2U برای PC

  • ۰
  • ۰

Space Hulk Deathwing  بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Streum On Studio برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی محبوب تجربه ی تیراندازی بی نظیری در فضا به فرم اول شخص ارائه می کند و به شما امکان شرکت در نبردهای فوق العاده به صورت مشارکتی با دوستان آنلاینتان را نیز می دهد. می توانید همچنان که طی مراحل مختلف تجربه کسب می کنید سلاح ها، مهارت و تواناییهای مختلف به دست آورید. در این بازی شما در سیاره ای که از مجموع سیارک های تخریب شده، باقی مانده ی سفینه های فضایی و خرابه های مختلف به وجود آمده نقش یک فرمانده ی فضایی را بازی می کنید که کنترل یکی از مخوف ترین نیروهای فضایی را در دست دارد و باید زره ترمیناتوری خود را پوشیده و با قوی ترین سلاح ها مجهز شوید زیرا خطرات بسیار عظیم و چالش های بزرگی در این دنیا در انتظار شما هستند.

عکس دانلود بازی space-hulk-deathwing-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Space Hulk Deathwing نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

The Pirate: Caribbean Hunt بازی اکشنی برای اندروید است که در آن باید در نبردهای دریایی شرکت کنید. در آب های دریاهای جنوب به ماجراجویی پرداخته، جزیره های خالی از سکنه را بررسی کرده و پایگاه هایی در آن ها بسازید تا نهایتا طلا و منابع مختلف دیگر را به دست آورید. در این بازی به تجارت، مبارزه با ناوگان های شوم دریایی جستجو در کشتی های غرق شده و ماجراجویی های مختلف دیگر می پردازید تا به مشهورترین و مخوف ترین دزد دریایی تبدیل شوید، ناوگان دریایی خود را ساخته و آن ها فرماندهی کنید. این بازی شامل کشتی های  مختلف از ۱۸ کلاس گوناگون، امکان تهیه ناوگان با اندازه نامحدود، کنترل کشتی های مختلف حین جنگ، ۵ گروه مهمات مختلف، سلاح های گوناگون، ۳۰ آپگرید برای کشتی ها، امکان توسعه ی شخصیت مورد نظر و بدست آوردن سطوح گوناگون، ۲۰ مهارت کاپیتانی مختلف، شبیه سازی بسیار واقعی حرکت آب و کشتی ها، صدها جزیره و بندر گوناگون، شبیه سازی چرخه روز و شب و امکانات بیشمار دیگری نیز می باشد.

عکس دانلود بازی the-pirate-caribbean-hunt-www.FreeGames.iR

دانلود بازی The Pirate: Caribbean Hunt نسخه v6.4 برای Android

  • ۰
  • ۰

Super Dungeon® Tactics بازی جدیدی در سبک استراتژی است که توسط  Underbite Games برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی، یک بازی تاکتیکی مبتنی بر نوبت است که در آن بازیکن تیمی از قهرمانان را می سازد تا با نیروهای تاریکی به مبارزه بپردازد. در این بازی شما به عنوان رهبر انتخاب می کنید که به درخواست های مردم پاسخ دهید، مجرمین را ببخشید یا به دعوت ها برای ماجراجویی پاسخ دهید. به کارهای نوع دوستانه بپردازید یا اهداف خودتان را کامل کرده به جمع آوری غنائم، جذب قهرمانان و اکتشاف دنیای بازی مشغول شوید. هر یک از قهرمانانی که شما هدایتشان می کنید قابلیت های خاص خود را دارند و این وظیفه شماست که خیلی آگاهانه و عاقلانه انتخاب کنید که کدامیک را برای کدام ماموریت انتخاب کنید و قبل از ارسال آن ها برای ماجراجویی و ماموریت های مختلف آن ها را به تجهیزات و توانایی های مختلف مجهز کنید تا چالش های هر مرحله را طی کنید. سیاه چال هایی که مدام در حال تغییر هستند را کاوش کنید و با انبوهی از گروه های هیولاها در ماجراجوییتان به مبارزه بپردازید پس از مبارزه نیز می توانید از غنائمی که به دست می آورید، لذت ببرید و با آن ها توانایی های قهرمانانتان را افزایش دهید تا قابلیت های لازم برای مبارزه را به دست آورند.

عکس دانلود بازی super-dungeon-tactics-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Super Dungeon Tactics نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

The Butterfly Sign بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Quantum Phoenix برای کامپیوتر منتشر شده است. The Butterfly Sign داستانی کارآگاهی به فرم اول شخص دارد که بازیکن را در نقش تنها بازمانده و شاهد یک حادثه فاجعه بار قرار می دهد. سرنوشت شخصیت اصلی به خاطراتش بستگی دارد و به همین دلیل برای کشف واقعیت از جان گذشتگی زیادی می کند. وی دارویی آزمایشی به نام “Rammex” می خورد که او را به اعماق ذهنش می برد و تمامی وقایعی که برایش روی داده را با جزئیات کامل به او یادآوری می کند. نقش اول بازی در خاطرات بازیابی شده اش متوجه می شود که خودش مسئول فاجعه بوده و تمامی سرنخ ها را ذره به ذره جمع آوری می کند تا بتواند حقیقت ماجرا را کشف کند…

عکس دانلود بازی the-butterfly-sign-www.FreeGames.iR

دانلود بازی The Butterfly Sign نسخه PLAZA برای PC