download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

۳۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Nex Machina بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط Housemarque برای کامپیوتر منتشر شده است. در دنیای بازی Nex Machina، انسان ها بشدت به فناوری وابسته شده اند و دیگر قادر نیستند بدون فناوری زندگی کنند. این ماشین ها که در همه جای دنیا هستند به هوش کامل دست یافته اند و حتی هوششان ده ها برابر بیشتر از انسان هاست. این ماشین ها کم کم به استقلال رسیده اند و دیگر دلیلی برای خدمت گذاری به انسان ها ندارند. روبات ها در حال تغییر مفهوم و شکل زندگی هستند و شروع به ریشه کن کردن و نابود کردن انسان ها کرده اند. ماموریت شما در این بازی این است که روبات های مخرب و بد را از بین ببرید، انسان ها را آزاد کرده و آرزوی آزادی آن ها را برآورده کنید…

عکس دانلود بازی nex-machina-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Nex Machina نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

DragoDino بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط TealRocks Studio, Plug In Digital برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی باید در دنیایی پرماجرا با موجوداتی مختلف مبارزه کنید. هدف اصلی شما این است که دایناسور کوچکی به نام Bob را در ۱۰ مرحله مختلف هدایت کنید تا بتواند تخمش را که روی یک درخت بسیار عظیم و غول پیکر گیر کرده نجات دهد. در این مسیر با مبارزه با دشمنان مختلف مدام به نقاط بالاتر صعود می کنید و با جمع آوری آیتم های مختلف می توانید در هدفتان موفق شوید. اما به یاد داشته باشید که راهی آسان در پیش ندارید بلکه موجودات و نگهبان های مختلف سر راه شما قرار می گیرند که تمام سعیشان  را می کنند که شما به هدفتان نرسید. همچنین امکان بازی در دو مود مختلف و همچنین به صورت تک نفره یا گروهی وجود دارد.

عکس دانلود بازی dragodino-www.FreeGames.iR

دانلود بازی DragoDino نسخه PLAZA برای PC

  • ۰
  • ۰

Tiny Troopers 2 بازی جدیدی در سبک اکشن و casual است که در سال ۲۰۱۷ توسط Game Troopers SL برای کامپیوتر منتشر شده است. Tiny Troopers 2 نسخه ای جدید از این بازی محبوب است همراه با المان ها و تجهیزات شبیه سازی شده جدید که در آن شما باید سربازانتان را در ماموریت های مختلف به سوی پیروزی هدایت کنید. در Tiny Troopers 2 می توانید نیروهای مختلف از جمله پزشکان و نیروهای امدادی تا توپچی ها و نیروهای حرفه ای در جنگ را استخدام کنید تا شما را به اهدافتان برساند. همچنین می توانید نیروهای خودتان را با یونیفرمها و تجهیزات جدید به شکل دلخواه در آورده و آموزش های نظامی دلخواه را به آن ها بدهید تا در میدان جنگ به سایرین کمک رسانی کنند تا همه چیز به نفع شما رقم بخورد. پس سعی کنید با بکارگیری تجهیزات و تکنیک های مختلف این سربازان کوچک را در نبردهای مختلف در برابر زامبی ها و دشمنان بی پایان به پیروزی برسانید.

عکس دانلود بازی Tiny-Troopers-2-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Tiny Troopers 2 برای PC

  • ۰
  • ۰

Total War: WARHAMMER بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۶ توسط Creative Assembly برای کامپیوتر منتشر شده است. سراسر دنیا مملو از جنگ و آشوب شده است. و جنگ تبدیل به تنها عنصر ثابت در همه جهان شده است. این بازی محبوب المان های ساخت امپراطوری را با جنگ های بلادرنگ و عظیمی ترکیب کرده که همگی در جهانی فوق العاده و پرجنب جوش از جنگ های فانتزی روی می دهد. در این بازی می توانید چهار گونه کاملاً متفاوت از موجودات را فرماندهی کنید که شامل نیروهای امپراطوری، کوتوله ها، خون آشام ها و موجوداتی سبز رنگ هستند که هر یک شخصیت، سبک بازی و نبرد خاص خود را دارند. می توانید خودتان نیز در قالب یکی از هشت لرد افسانه ای، نیروهایتان را  هدایت کنید و آن ها را با سلاح های افسانه ای، زره، سحر و جادو مجهز کنید تا در نبردهای چالش برانگیز موفق به حذف رقبا شوید…

عکس دانلود بازی total-war-warhammer-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Total War: WARHAMMER نسخه STEAMPUNKS برای PC

این نسخه از بازی همراه تمام DLCها عرضه شده است.

  • ۰
  • ۰

WRC 6 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP بازی جدیدی در سبک مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۶ توسط Kylotonn Racing Games برای کامپیوتر منتشر شده است. در مسابقات رالی با چالش های مختلف این شمایید که به عنوان راننده همه چیز را رقم می زنید. این بازی پر هیجان مهارت شما را در مسیرها و مسابقات مختلفی در محیط هایی با چالش های مختلف از جمله مه، گل و لای، حفره و دست انداز، تاریکی شبانه و حتی خرابی و از کار افتادگی ماشین به چالش می کشد. در این نسخه از بازی تمام مسابقاتی که در نسخه ۲۰۱۶ شبیه سازی شده بودند وجود دارند و البته یکسری چالش های هفتگی، اتومبیل های جدید با کیفیت بسیار بالاتر و گرافیک و تصویر برداری بسیار باکیفیت تر به آن افزوده شده است.

عکس دانلود بازی wrc-6-fia-world-rally-championship-www.FreeGames.iR

دانلود بازی WRC 6 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP نسخه STEAMPUNKS برای PC

  • ۰
  • ۰

Pro Cycling Manager 2017 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و ورزشی است که در سال ۲۰۱۷ توسط  Focus Home Interactive برای کامپیوتر منتشر شده است. این شمایید که تیمتان، استراتژی هایتان و پیروزی هایتان را رقم می زنید. بازی Pro Cycling Manager 2017 شما را در نقش مدیر یک تیم دوچرخه سواری حرفه ای قرار می دهد و شما باید در برابر بهترین های دوچرخه سواری در ۲۰۰ مسابقه (با بیش از ۵۰۰ مرحله) در سراسر دنیا رقابت کنید. سرنوشت تیمتان در دست شماست؛ از جستجو و انتخاب و استخدام دوچرخه سواران و کارمندان تا مذاکره برای قراردادهای مختلف و مدیریت اسپانسرهای تیم. پس این شمایید که برای تضمین موفقیت تیمتان باید تصمیمات درست گرفته و با افراد مناسب قرار داد ببندید. حتی حین مسابقه نیز تصمیمات و استراتژی های مختلف می توانند برد یا باخت شما را تعیین کنند. می توانید این بازی جذاب را تک نفره یا به صورت چند نفره انجام دهید که تا ۱۶ بازیکن در این مود می توانند با هم به رقابت بپردازند. پس سعی کنید با تصمیمات و استراتژی های صحیح همه رقبا را کنار بزنید.

عکس دانلود بازی Pro-Cycling-Manager-2017-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Pro Cycling Manager 2017 نسخه CODEX برای PC

  • ۰
  • ۰

Air Missions HIND بازی جدیدی در سبک اکشن و شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۷ توسط ۳Division برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی شبیه سازی واقع گرایانه ای بر اساس هلی کوپتر جنگی روسی Mi-24 Hind ارائه می دهد که به عنوان تانک پرنده نیز شناخته می شود. در این بازی امکان تجهیز هلی کوپتر خودتان با طیف گسترده ای از سلاح ها و موشک ها و مسلسل های مختلف را دارید و به عنوان خلبان این جنگنده ماموریت های مختلفی دارید که در این ماموریت ها با چالش های مختلفی روبرو شده و مناظر بسیار چشم نوازی پیش روی شما قرار می گیرد. شما باید از سلاح های مختلفی که در اختیارتان قرار گرفته جهت بمباران و کنار زدن رقبا استفاده کنید. بازی Air Missions HIND را می توانید در مودهای مختلف به صورت تک نفره و چندنفره نیز بازی کنید تا مهارت های پروازی تان را به رخ رقبا بکشید.

عکس دانلود بازی air-missions-hind-www.FreeGames.ir

دانلود بازی Air Missions HIND نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

World of One بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Grimwood Team برای کامپیوتر منتشر شده است. تصور کنید که در دنیایی کوچک زندگی می کنید که در آن هر آنچه خواسته باشید در اختیار شماست. خانه ای گرم و نرم و راحت، حیات خلوتی آرام با یک صندلی گهواره ای، باغی زیبا و پارک تفریحی متعلق به خودتان با انواع سرگرمی ها و موسیقی هایی که همه در کنترل شماست. حتی چرخ و فلکی دارید که با سوار شدن روی آن می توانید ستاره ها را لمس کنید!!! هیچ فاصله ای چیز بین شما و این بهشت وجود ندارد جز یک حس ناراحت کننده در ذهن تان که مدام به شما گوشزد می کند همه چیز آن طور که به نظر می رسد نیست. و ناگهان همه چیز تغیر می کند. حالا این شمایید که باید آنچه را که این دنیای زیبا سعی در پنهان کردنش دارد کشف کنید…

عکس دانلود بازی World-of-One-www.FreeGames.iR

دانلود بازی World of One نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Zulu Response بازی جدیدی در سبک اکشن، شبیه سازی و استراتژی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Web Interactive Solutions برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما می توانید نقش یک سرباز انگلیسی یا یک جنگجوی قبیله آفریقایی Zulu را داشته باشید. این بازی بر اساس داستان جنگ های واقعی ساخته شده و در آن شما می توانید فرماندهی جوخه ای از سربازان که مجهز به سلاح های مختلف هستند را بر عهده بگیرید.  می توانید کل جوخه را به صورت دسته جمعی هدایت کنید یا تک تک سربازان را منحصراً فرماندهی کنید. همچنین اندازه جوخه نیز بسته به سطح بازیکن و اینکه آیا انگلیسی است یا افریقایی فرق می کند. همچنین در Zulu Response امکان تنظیم تمام گزینه ها و سلاح های بازیکنان وجود دارد، نقشه های بازی بسیار واقع گرایانه طراحی شده اند و بر اساس نمونه های واقعی ساخته شده اند، امکان جمع آوری پاداش ها و مدال های مختلف وجود دارد و امکانات بسیار زیادی در اختیار بازیکن است.

عکس دانلود بازی Zulu-Response-www.FreeGames.iR
دانلود بازی Zulu Response نسخه SKIDROW برای PC

  • ۰
  • ۰

Crush بازی جدیدی در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۷ توسط SilentFuture برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی تیر اندازی و اکشن کلاسیک که دارای ترک های صوتی فوق العاده ای است بازیکن را طی ۷ مرحله هیجان انگیز با چالش های مختلف روبرو می کند. این بازی سلاح هایی در سه کلاس مختلف در اختیار بازیکن قرار می دهد. همچنین در این بازی مراحل بازی و دشمنان همه با دقت طراحی شده اند. در انتهای هر مرحله از بازی نیز مبارزه ای بزرگ با غول های عظیم در پیش است که بازیکنان مختلف با هر میزان مهارتی را به چالش می کشد.

عکس دانلود بازی crush-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Crush نسخه HI2U برای PC