download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

  • ۰
  • ۰

Way of the Red بازی دوبعدی جدیدی با سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط  Corey Hardman برای کامپیوتر منتشر شده است. تمرکز این بازی بر مبارزه ی سرگرم کننده است. در این بازی چهار منطقه مختلف هر یک با محیط ها، شخصیت ها و راز و رمزهای خاص خود وجود دارند که شما باید در آن ها از مهارت های شمشیربازی تان استفاده کنید تا دشمنان را شکست دهید. همچنین یکسری دانه های قرمز اسرار آمیز در مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای ارتقای شخصیت بازی و یادگیری مهارت ها و قابلیت های جدید از کاراکترهای مخفی بازی استفاده کنید. شما در این بازی در نقش شمشیر زن پرنده ای را ایفا می کنید که متعلق به نژادی تقریبا رو به انقراض است. سال های بسیار تلاش، آموزش و جنگ موجب شده که وی تبدیل به موجودی بی هدف و پوچ شود به همین دلیل روزی خانه اش را ترک می کند تا بتواند عشق از دست داده ی دوران کودکیش را پیدا کند.

عکس دانلود بازی way-of-the-red-www-freegames-ir

دانلود بازی Way of the Red نسخه v2.1.0.3 GoG برای PC

تلاش وی در راستای یافتن معماهای زندگیش ناگهان توسط انسان هایی که از زمین او را هدف می گیرند، بی نتیجه می ماند. وی پس از به هوش آمدن متوجه می شود که بال هایش را قطع کرده و شمشیرش را ربوده اند آن هم در سرزمینی تحت سلطه حاکمی مستبد که علاقه و اشتیاق شدیدی به این دانه های قرمز دارد. او متوجه می شود که سرنوشت کسی که به دنبالش بود، با جاه طلبی های شاه درهم گره خورده است و برای اینکه بازهم بتواند او را ببیند باید شمشیر بدست بگیرد، از چنگ مامورین پادشاه فرار کرده و راه طولانی برای یافتن او پیدا کند..

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

Windows: Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 1.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB Video Memory, DX9 Compatible
DirectX: Version 9.0

اسکرین شات از محیط بازی:

  • ۹۵/۰۸/۲۹
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی