download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

  • ۰
  • ۰

The Shadowland بازی ماجراجویی کم حجم جدیدی برای کامپیوتر است که توسط Bloodcraft Dev در سال ۲۰۱۶ عرضه شده است. به این موجود کوچک استخوانی در ماجراجوییش بپیوندید. وی وارد دنیایی جدیدی از اتفاقات جدید شده است و نمی داند که چه موجودات ترسناکی در این جهان سر راهش قرار می گیرند. این موجود کوچک هیچ توانایی برای مقابله با خطرات ندارد و در مرحله اول بازی فقط می تواند کمی بپرد و بازیکن باید این مهارت های پرشی را مرحله به مرحله ارتقا دهد. همچنین می توانید مهارت های جدیدی را برای حفظ جان او در این جهان شگفت انگیز کسب کنید. در ابتدای بازی کاربران صحنه های رمانتکی را مشاهده می کند اما کم کم بازی وارد دنیای تاریکی می شود و موجوداتی همچون کلاغ های بسیار بزرگ در سر راه بازیکن قرار می گیرند و اگر مهارتهایتان را تقویت نکرده باشید در جنگ ها شکست می خورید و قادر به ادامه بازی نخواهید یود.

عکس دانلود بازی The-Shadowland-www.FreeGames.IR

دانلود بازی The Shadowland برای PC

شش محیط منحصر بفرد در Shadowland وجود دارد که باید ماجراجویی هایتان را در آن ها انجام دهید همچنین سه نوع غول قدرتمند هستند که باید آن ها را شکست دهید.هر بار که دو مرجله را تمام کنید، یکی از غول ها پدیدار می شوند. همچنین می توانید آیتم های بخصوص را طی بازی جمع آوری کنید تا در نبردها از آن ها استفاده کنید. اگر آماده کاوش و ماجراجویی در محیط های تیره و تاریک هستید، سی مرحله هیجان انگیز در Shadowland برای شما تدارک دیده شده اند. هر مرحله می تواند برای بازیکنانی که علاقه به چالش در محیط های ۲ بعدی دارند، واقعا سرگرم کننده باشد.

 

برخی از ویژگی های بازی:

تجربه ماجراجویی هایی خطرناک با موجودی کوچک
وارد تاریکی شوید و دشمنان زیادی را شکست دهید
۶ محیط منحصر بفرد با ۳ غول بزرگ را تجربه کنید
از ۳۰ مرحله چالش برانگیز در این بازی کم حجم لذت ببرید

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: OS: Windows XP SP2+/7

Processor: INTEL Core i3 6100

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 750

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1 GB available space

اسکرین شات از محیط بازی:

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور فری گیمز: DirectLink

پسورد فایل : www.freegames.ir

  • ۹۵/۰۶/۰۱
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی