download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

  • ۰
  • ۰

Bank Limit Advanced Battle Racing بازی مسابقه ای جدیدی است که در سال ۲۰۱۶ توسط ۲۰۱۶ توسط Tastee Beverage Studios, LLC  برای کامپیوتر عرضه شده است دیوار صوتی را بشکنید، چشمانتان را روی حریف و لیزرهای نصب شده روی کاپوتتان قفل کنید. زمان را هدر ندهید و حواستان را جمع کنید زیرا پیچ ها و زوایا تند تند یکی پس از دیگری سر راه شما قرار می گیرند و مسیر بسیار پر پیچ و خم است؛ در واقع این بازی یک بازی فوق سریع است. بازی دارای روش های مختلف زیادی است و نمایشگر های دوبعدی سنتی، vive و Oculus را ساپورت می کند و همچنین دارای مود های چند نفره است که از طریق آن می توانید با دوستان و رقبا بازی کنید.

عکس دانلود بازی bank-limit-advanced-battle-racing-www.FreeGames.ir

دانلود بازی Bank Limit Advanced Battle Racing  نسخه CODEX برای PC

حتی می توان با هد ست واقعیت مجازی بازی را با کسانی که این هدست را دارند یا نه انجام داد. ای بازی یکی از سریع ترین بازی ها است که از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ متر بر ساعت را پشتیبانی می کند و تجریه سرعت واقعی فوق سریع را به بازیکن می بخشد. بازی دارای ۲۰ مسیر، ۳ صحنه مسابقه برای بازی مرگبار است و ۹ سلاح برای نابودی. درواقع امکانات بازی برای ضرب و شتم بی نهایت است. حتی پس از نصب بازی می توان امکانات جدید آن را استفاده کرد و به آن ها رای داد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Window 7
Processor: i5 4590 or AMD 8350 FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or AMD R9 290
DirectX: Version 11

 اسکرین شات از محیط بازی:

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور فری گیمز:

پارت اول :DirectLink

پارت دوم :DirectLink

  • ۹۵/۰۵/۲۸
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی