download game

دانلود بازی

download game

دانلود بازی

  • ۰
  • ۰

Revhead بازی جدیدی در سبک اکشن، مسابقه ای و شبیه سازی است که توسط Creative Pudding Hungary Llc برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی باید خودتان اتومبیل تان را برای مسابقه بسازید. در ابتدای بازی به شما اجازه رقابت داده نمی شود و اگر بخواهید در لیست مسابقه قرار بگیرید، باید با تجهیزات محدودی که در اختیار دارید، یک اتومبیل بسازید و هنگامی که اولین اتومبیل در گاراژتان قرار گرفت، اجازه مسابقه به شما داده می شود. شما در این بازی دوستی به نام چارلی دارید که کارش ساخت اتومبیل است. او به کمک شما احتیاج دارد و برای همین شما را به استرالیا دعوت می کند و شما سفرتان را به روستایی کوچک در استرالیا آغاز می کنید که در آن جا برای شناخته شدن باید سریع ترین و بهترین اتومبیل ها را بسازید. البته شما چارلی و تجربه و گاراژ او را هم در اختیار دارید. اما بقیه موارد به عهده شماست. می توانید تجهیزات مختلف را خرید و فروش کنید و اتومبیلتان را برای سرعت هر چه بیشتر آماده کنید. البته ماشین شما باید با شرایط مسابقه و مهارت های رانندگی شما منطبق باشد تا به پیروزی برسید.

عکس دانلود بازی Revhead-www.FreeGames.iR

دانلود بازی Revhead نسخه PLAZA برای PC

محوریت Revhead بر این است که شما اتومبیل رویاییتان را بسازید، با آن به مسابقه بپردازید و همزمان مهارت های مسابقه ای تان را جاده بکار گیرید. علاوه بر مهارت رانندگی باید مهارت های مکانیکی شما نیز بسیار استادانه باشند تا اتومبیل تان را تعمیر، حفظ و بازسازی کنید. یک اتومبیل واقعی از هزاران قطعه تشکیل شده است که برای عملکرد صحیح هر یک از این اجزاء باید بدرستی با سایر اجزا متصل شود. در این بازی هر ماشین از قطعات مختلفی تشکیل شده که شبیه ماشین های واقعی به هم متصل شده اند. هر یک از این قطعات قابل حذف، جابجایی یا تعویض بین ماشین های مختلف است. به این ترتیب در Revhead فقط رنگ کاری و ظاهر ماشین تان بر عهده شما نیست بلکه مدیریت و کارآیی آن نیز بر عهده شماست. پس بهترین اتومیبل را بسازید و رقبا را با مهارت های رانندگی و مکانیکی‌تان به چالش بکشید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: 2GHz dual core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Min. 1GB ram
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

اسکرین شات از محیط بازی:

  • ۹۵/۱۲/۲۶
  • asz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی